Saturday 13 April 2013

Ungu warna hatiku....

Semalam aku busy dengan majlis malam aprisiasi kt maeps, mardi.... ni jpp punya pasal laaa... kena la kuar duit lagi... lps solat jumaat je aku terus p shoping bli ap y patut.. hahaha... p kdai bndle .. tp barang2 dia tip top lg.. mmg terbaik la,, ak pn sebat la 3 helai .. 2 baju satu sluaq... mmg berbaloi,,, rm 20 ja abih.. haha.. itu lah y ak pakai bila p majlis...

Ni laah dia baju y smpat ak sebat.. gitar tu bukan bundle taw,,, haha


aku dapat taw plak y malam tu aku kena nanyi... adoiiiii... mmg ak x ready la.. tp alhmdllah... atas sokongan daripada kawan2 n orang y tersayang.. akhirnya hehe,, aku dgn slmber je la perform malam tu... skali xde mikrofon daaaaaaa... adoiiii.. busking aja laaa..


Ok jom nek stage... ( poyos )
huhuhu


Haaaa.. nanyi sambil senyum gini .. sebab mic ada kt kaki,, haha,,, 

fuuhh.. lps nynyi terus melantak!!! konyang!!!! haha




akhirnya bergambar ngn sumaaa... pastu balikkkk,,, 

the end!!!!  
Majlis dah abis.. 
Namun... 
tanggungjawab Sebagai seorang JPP 
masih belum abissss,,,, aigooooooo >.<"

No comments:

Post a Comment