Saturday 11 June 2011

HoBi yang Paling Aku suKe Wat,,,, meNyanyi!

Boyz II Men
Aku dari dulu lagi mmg terdedah dengan muzik2 R&B.. time skolah mnengah dulu la.. mmber ak knalkan ak ngn  depa ni,, tengok je depa hitam, tapi suara dowg dasyat!! skli aku pnjam MP4 mmber ak smggu ak x pulangkan dulu,, haha,, jatuh hati ngn lagu2 y dowg nynyi,,
kadang2 korang msti tertanya2 kan,, camne ak bleh suka sgt mnynyi ni,, nk d ikut kisah ak, ak ni seorang anak bongsu,, yela,, ak xde adik,, so ak ni suka mngikut orang dulu,, orang y paling ak kuat ikut dulu.. abang aku la,, haha,, dia skg dh jadi ustaz la.. dulu time dia muda2 .. dia suka nynyi,, sedap sore dia,, start dari situ la ak suka mnynyi,, ikut abg la,, hehe,, n kalo nk tgk kaitan ngn idola ak ni,, ak skg blajar cara mnyanyi dari depa ni,, teknik demi teknik ak cuba tuk dpatkan teknik y baik,, n smpai skg,, aku masih mencuba,, ak x jmpa lagi teknik y baik,,
kalo nk cakap pasal muzik mmg byk citer,, ak ni suka ngn muzik.. tp xbermakna ak lupa ngn tanggungjawab aku...  muzik ni wat jiwa kita berubah,, dari sedih ke gembira.. sedih ke gembira,, n mcm2 lg,, sebab.. muzik ini ialah `SOUL` jiwa.. so dia mempngaruhi jiwa kita,,,
kpd kawan2 aku.. jgn la terlalu fanatik ngn muzik smpai lupa tanggunjawab korang,,, igt,, niat tidak menghalalkan cara,,, mksd ak,, x salah nk minat ngn muzik,, tp kta kna taw batas n hadnya,, jika kita dh niat len.. suma nya akan jd len.. huhu.. berehhh...!!!



korang tengoklah antara lagu BOYZ II MEN y ak paling minat...

ok lah.. sbnarnya byk lagi group2 n pnyanyi y best,, nxt time ak shre k.. cau!

No comments:

Post a Comment