Monday 20 June 2011

Jom BimBing Mereka!!

Assalamualaikum

Dah lama ak x update blog aku.. tp arini aku mula nk appy!! aku dah x single lgi cam dulu,, jeng3,, hehe.. mcm2 la yg terjadi,, ak dapat banyak job,, sbb tu ak mula busy,, jarang tuk ade masa nk update,, skg ni aku mula follow bapak aku wat seminar kat skolah2.. aku ni ckgu pmulihan,, bapak ak plak pemantau dan jrulatih guru kat PPD s alam.. jd,, aku nk blajar mcm2 ngn dia,, now makin banyak komtmen y perlu ak buat..

baru2 ni ak ade p skolah lama aku kt smk sksyen 18 shah alam,, aku jmpa byk ckgu2 lma aku,, n borak2 la ngn dowg,,, aku terkjut sangat bila dia mngadu kat aku ade budak f 5 yang masih lag x taw nk mmbaca,, jadi dia mintak aku tuk buat program bgi membantu pelajar tu,, ak cakap boleh,, kenapa aku cakap boleh dengan laju je?? ak pun xsure.. haha,, mungkin sbb aku bekas pelajar skolah tu,, ckgu2 kt sana dah byk mmbimbng aku shgga aku plak y dh jd ckgu,, haha,,

PEMULIHAN.. adalah Major sbjek y aku amik kt mktab,, so ,, aku kna gunakan peluang y ada ni untuk mmbantu junior2 aku y x bernasib baik tu,, ya allah ,, ko permudahkan lah urusan hmbamu ini,,

kini.. aku dah mula tekad,, mahu mnjadi pmbimbing guru spt ayah aku ngn title dia guru cemerlang! insya allah,, aku mahu bimbing mereka y mmerlukan bimbingan.. insya allah,,

No comments:

Post a Comment